Thursday 29 March 2018

외환 거래 금 뉴스 및 분석


금 환율. 금 가격 거래. 금 선물 가격은 금 가격이 최근 몇 개월 동안 크게 변동했기 때문에 인기를 얻고 있습니다. 금 선물은 금전 합의에 따라 금을 선물로 제공하는 계약입니다 advance 금 선물 거래의 이점은 자산을 자체 자산으로 거래 할 때 얻을 수있는 것보다 더 많은 영향력과 융통성을 허용하는 중앙 집중식 거래소를 통해이 자산이 거래된다는 사실에 있습니다. XAU USD 환율. XAU USD는 미국 달러 대비 금의 비율은 원자재 시장에서 나타나는 것처럼 보입니다. 세계 통화는 금 가격 상승에 영향을 받고, 높은 가격은 캐나다, 호주 및 남아프리카와 같은 주요 금 생산 국가의 통화에 상당히 중요합니다. 금 가격이 계속해서 인상 될 것이며, 미국에만 투자하는 대신에 호주 달러 AUD, 캐나다 달러 CAD 또는 남아프리카 랜드 ZAR로 거래 할 수 있다고 믿는다. 다른 통화는 엄청난 잠재력을 가지고 있기 때문에 달러화 가치가있다. 가격 변동. 달러화 강세는 주로 뉴욕, 홍콩, 취리히, 도쿄 및 시드니와 같은 여러 금융 거래소에서 거래된다. 그러나 런던 증시 시장은 세계에 미치는 영향 금 거래 시장 금 가격은 크게 변동하지만 거래 목적 상 매일 런던의 금 시장 고정 회사 (Goldmark Fixing Ltd)의 오전 10시 30 분과 오후 3시에 영업일 기준 2 시간 씩 고정됩니다. 금 가격이 금 가격과 통화 가치 사이의 상관 관계로 인해 많은 통화 거래자에게 중요하다는 데는 의문의 여지가 없습니다. 이러한 이유로 DailyForex 팀은 정기적 인 오늘 금 가격에 대한 최신 정보를 확인하십시오. 여기에서 최신 정보를 얻거나이 금속이 시간 경과에 따라 어떻게 작동하는지 다시 살펴보십시오. 금요 최신 업데이트. 위험 지표 면책 조항 DailyForex wil • 시장 뉴스, 분석, 거래 신호 및 외환 브로커 리뷰를 포함하여이 웹 사이트에 포함 된 정보에 의존하여 발생하는 손실이나 손해에 대해 책임지지 않습니다. 이 웹 사이트에 포함 된 데이터는 반드시 실시간 또는 정확하지는 않으며 분석은 저자의 의견은 DailyForex 또는 그 직원의 권고를 나타내지 않음 마진에 대한 통화 거래는 높은 위험을 수반하며 모든 투자자에게 적합하지 않음 레버리지 상품 손실이 초기 예금을 초과 할 수 있고 자본 위험에 처하기 때문에 결정하기 전에 Trade Forex 또는 기타 금융 수단 투자 목표, 경험 수준 및 위험 식욕을 신중하게 고려해야합니다. 우리는 검토하는 모든 중개인에 대한 귀중한 정보를 제공하기 위해 열심히 노력합니다. 이 무료 서비스를 제공하기 위해 우리는 광고 랭킹 및이 페이지에 나열된 브로커 중 일부를 포함한 중개인 수수료 우리의 모든 데이터는 최신이며 브로커와 직접 정보를 확인하는 것이 좋습니다. 면책 조항 DailyForex는이 웹 사이트에 포함 된 정보에 의존하여 발생하는 어떠한 손실이나 손해에 대해서도 시장 뉴스, 분석, 거래 신호 및 외환 브로커 리뷰이 웹 사이트에 포함 된 데이터는 반드시 실시간 또는 정확하지는 않으며 분석은 저자의 의견이며 DailyForex 또는 직원의 권장 사항을 나타내지는 않습니다. 마진에 대한 통화 거래는 위험도가 높고, 모든 투자자에게 적합하지 않습니다. 레버리지 상품 손실이 초기 예금을 초과 할 수 있고 자본 위험에 처해 있기 때문에 Forex 또는 다른 금융 상품을 거래하기로 결정하기 전에 투자 목표, 경험 수준 및 위험 식욕을 신중하게 고려해야합니다. 우리가 검토하는 모든 브로커에 대한 귀중한 정보를 제공하기가 어렵습니다. 이 무료 서비스를 제공하기 위해 우리는 광고자를받습니다. 우리의 순위와이 페이지에 열거 된 일부를 포함하여 브로커로부터 수수료를 내야합니다. 모든 데이터가 최신 상태인지 확인하기 위해 최선을 다하고 있지만 브로커와 직접 정보를 확인하는 것이 좋습니다. DailyForex 판권 소유 2006-2017. 전체 G20 성명서는 2017 년 3 월 18 일 독일 바덴 바덴에서 발표되었습니다. G20 재무 장관과 중앙 은행 총재, 2017 년 3 월 18 일, 바덴 바덴. 우리는 세계 경제 회복 진행 중임 그러나 세계 경제의 바람직한 성장 및 하락 위험보다 성장 속도가 여전히 미미합니다. 우리는 국제 경제 및 금융 협력에 대한 우리의 공약을 재확인합니다. 우리는 모든 정책 도구 (통화, 재정 및 구조)를 개별적으로 또는 집단적으로 사용하겠다는 결의를 반복합니다. 경제적, 재정적 회복력을 강화시키면서 강하고 지속 가능하며 균형 잡힌 포괄적 인 성장이라는 우리의 목표를 달성한다 통화 정책은 중앙 은행의 위임과 일치하여 경제 활동을 지원하고 가격 안정을 유지할 것이지만 통화 정책만으로 균형 성장을 가져올 수 없다 재정 정책은 유연하게 사용되며 성장 친화적이어야하며, 고품질 투자에 우선 순위를 부여하고, 기회를 제공하고 포괄 성을 촉진하면서 GDP의 비중이 지속 가능한 경로에 있음을 확신합니다. 우리는 구조 개혁과 재정 전략이 우리의 공동 성장 목표를 지원하는 중요한 구성 요소이며 국가 상황에 맞는 정책 옵션을 계속 탐구 할 것이라고 강조합니다. 강화 된 구조 개혁 의제와 함께 우리는 환율의 과도한 변동성과 무질서한 움직임이 경제적 안정성과 금융 안정성에 부정적인 영향을 미칠 수 있다는 점을 강조 함 우리는 외환 시장에서 긴밀히 협의 할 것 우리는 경쟁적 평가 절하를 포함하여 이전의 환율 약속을 재확인한다 경쟁 우위를 위해 환율을 목표로 삼지 않을 것입니다. 우리는 정책 불확실성을 줄이고 부정적인 유출을 최소화하며 투명성을 제고하기 위해 거시 경제 및 구조 정책 조치를 신중하게 조정하고 전달할 것입니다. 우리는 경제에 대한 무역의 기여를 강화하기 위해 노력하고 있습니다 W e는 과도한 세계 불균형을 줄이기 위해 노력하고, 포괄 성과 공정성을 증진 시키며, 경제 성장 추구에서 불평등을 감소시킬 것입니다. 우리는 G20 국가 성장 전략의 업데이트에서 고려해야 할 지표 메뉴를 제공하는 경제적 탄력성을 촉진하는 일련의 원칙에 동의합니다 함부르크 행동 계획에 따라 우리는 프레임 워크 워킹 그룹 내의 포괄적 인 성장에 관한 작업에 주목한다. 우리는 아프리카 연합과 함께 지속 가능하고 포괄적 인 성장을 촉진하기 위해 아프리카 국가들과의 국제 경제 및 금융 협력을 심화하고 확대 할 것이다. 2063 우리는 인프라와 함께 민간 투자를 촉진하기위한 아프리카와의 협약을 시작했다. 이 주도권은 수요 중심적이며 국가 별 상황과 우선 순위를 존중한다. 이 이니셔티브는 맞춤형 투자 협약에 적용될 수있는 우수 사례 및 도구 모듈을 제공한다. 복수의 헌신을 통해 이행 개별 아프리카 국가, 국제 금융기구 IFI 및 양자 파트너와 같은 이해 당사자 아프리카 개발 은행 AfDB, 국제 통화 기금 IMF 및 세계 은행 그룹 WBG 및 기타 컴피티셔의 보고서를 환영합니다. 우리는 CTE d Ivoire, 모로코, 르완다, 세네갈, 튀니지, AfDB, IMF 및 WBG 및 투자 협약 체결 및 투자 환경 개선에 관심있는 양국 파트너 투자 기회를 활용하고 민간 부문이 제공하는 투자 기회를 활용하고 다른 아프리카 국가, 우리는이 사업의 연속성과 다른 이니셔티브와의 일관성을지지 할 것입니다. 우리는 강력한 할당량 기반의 적절한 IMF를 통해 국제 금융 아키텍처와 글로벌 금융 안전망을 더욱 강화할 것을 약속합니다. 그 중심 우리는 IMF가 더욱 강화하기위한 노력을지지한다. e 새로운 도구의 가능성을 포함하여 자사의 대출 툴킷의 효율성에 관한 것 우리는 2019 년 봄 회의의 새로운 할당량 공식을 포함하여 제 15 차 정기 쿼터 검토를 완료하기 위해 노력하고 있으며 연례 회의 2019 우리는 IMF와 지역 재정 협약을 그들의 임무를 존중하는보다 효과적인 협력을 달성하기 위해 계속 노력하고 있습니다. 부채의 지속 가능성을 보장하기 위해 차용자와 대출 기관의 책임을 반영한 지속 가능 금융 운영 지침을 환영합니다. GDP 관련 컴파스 채권은이 도구의 중요한 측면에 대한 개요를 제공합니다. 희소 한 공공 자원과 지속 가능한 경제 발전을위한 민간 부문의 핵심적인 역할을 감안할 때 우리는 민간 자본 동원에 관한 다자 개발 은행 MDB의 업무를 환영합니다. 우리는 민간 자본 동원에 대한 MDBs를 요청합니다. 다음 회의 및 Crowding-In Private Financ에 대한 야망 개발 e MDBs 대차 대조표 최적화 실행 계획, MDBs 인프라 투자 지원 활동에 대한 MDBs 공동 선언 및 Global Infrastructure Connectivity Alliance에 대한 업데이트에 대한 공동 MDBs 보고서를 기대합니다. 2017 년 7 월 정상 회의 때 우리는 MDBs에 이러한 조치를 뒷받침하기위한 추가 조치를 취할 것을 요청한다. 우리는 거시 경제적 취약성에 직면하면서 재원을 요청하는 국가의 경우 IMF와 MDBs 간의 효과적인 조정 원칙을 환영한다. 우리는 국제 개발 협회 IDA18 보완은 다른 목표들 가운데 취약한 국가에 대한 지원을 두 배로하고 민간 부문 개발을 강조 할 것입니다. 우리는 개방 자본 시장의 중요성과 이점을 인식하고 자본 흐름과 관리에 대한 모니터링을 지속적으로 강화하면서 국제 자본 흐름을 지원하는 시스템을 개선합니다 위험을 피하는 fr의 과도한 자본 흐름의 변동성이 목표를 뒷받침하기 위해 우리는 거시 건전 정책을 포함하여이 분야에서 IMF 및 기타 IFI가 더 나아갈 것을 기대합니다. 많은 OECD 비회원 국이 OECD 자유화 규약에 가입하겠다는 의사를 표명했습니다. 올해의 순응 과정을 이미 시작한 자본 운동 우리는 강령의 현재 강점과 광범위한 범위를 유지하면서 적절한 유연성에 관한 작업을 포함하여 강령의 현재 검토를 환영합니다. 강령을 준수하지 않은 G20 국가는 참여를 권장합니다 현재 검토에서 자발적으로 국가 별 상황을 고려하여 행동 강령 준수를 고려해야합니다. 개방적이고 탄력적 인 금융 시스템은 지속 가능한 성장과 발전을 지원하는 데 결정적입니다. 합의 된 G20 금융 부문 개혁 아젠다의 일관된 이행 및 최종 결정 우리는 금융 시장 자산 관리 활동으로 인한 구조적 취약성을 다루기위한 이사회의 FSB 정책 권고안, 국제 증권 감독위원회 IOSCO에 적절한시기 적절한 운영을위한 구체적인 조치를 요청하고, FSB에 2017 년 7 월에 개최 된 정상 회담 (Leaders Summit) 섀도우 뱅킹 또는 기타 시장 기반 금융 활동과 관련된 위험을 포함하여 신종 리스크, 특히 시스템 및 금융 시스템의 취약성을 면밀히 모니터링하고 필요할 경우 대처할 것입니다. 우리는 FSB에게 리더가 제시하도록 요청합니다 2017 년 7 월 정상 회의에서 섀도우 뱅킹으로 인한 위험을 다루는 데 사용할 수있는 모니터링 및 정책 도구의 적절성에 대한 평가와 추가 정책주의가 필요한지 여부 FSB는 또한 FSB의 구현 및 효과에 대한 포괄적 인 검토를 기대합니다. 처방전없이 장외 파생 상품 시장에 대한 개혁과 G20 회원국에 대한 시의 적절하고 일관성있는 장외 파생 상품 개혁을 완료하지 않은 경우이를 완료하십시오. 우리는 CPMI, IOSCO 및 FSB 중앙위원회의 회복력, 회복력 및 해결 가능성을 향상시키는 지침 개발에 대한 지불 및 시장 인프라위원회의 진전을 환영합니다. 거래 상대방 CCP 및 2017 년 7 월에 개최 된 정상 회담 당시의 필요성에 따라 후속 작업 계획에 대한 발표를 기대합니다. 바젤위원회에 대한 지원을 확인합니다. BCBS Basel III 프레임 워크를 마무리하기위한 작업 금융 분야의 전반적인 자본 요구 사항을 현저하게 증가시키지 않으면 서 평등 한 경쟁 장을 촉진합니다. 우리는 금융 부문의 부정 행위 위험을 다루기위한 작업 계획 하에서 진전의 중요성을 재확인하며, FSB의 보고서를 2017 년 7 월의 정상 회담 (Leaders Summit) 우리는 이행 및 영향 모니터링을 지속적으로 강화할 것입니다. 중대한 의도하지 않은 결과를 다루는 것을 포함하여 전반적인 목표와의 일관성을 유지하기위한 개혁의 필요성 우리는 FSB의 세 번째 연차 보고서를 기대합니다. FSB의 효과에 대한 구현 후 평가를위한 구조화 된 프레임 워크를 개발하기위한 FSB 작업을 환영합니다. G20 금융 규제 개혁에 관한 내용을 담고 있으며, 2017 년 7 월 정상 회의 때 발표 될 기본 요소에 대한 사전 협의 후, G20 OECD 원칙 이행을 평가하기위한 OECD 방법론을 환영한다. 잠재적 위험을 적절하게 관리하면서 디지털 혁신이 제공하는 혜택과 기회를 얻을 수 있도록 모든 국가가 디지털 금융의 발전을 밀접하게 모니터링 할 것을 권장합니다. 관할 구역 및 FSB 및 기타 국제기구 및 기관과 협력하여 우리는 재무 안정성 관점에서 기술적으로 활성화 된 금융 혁신 FinTech와 관련된 핵심 규제 문제를 식별하기 위해 FSB 업무를 환영합니다. 정보 통신 기술 ICT의 악의적 인 사용은 국내 및 국제 금융에 중요한 금융 서비스를 방해 할 수 있습니다 시스템은 안전과 자신감을 훼손하고 재정적 안정을 위태롭게합니다 G20 국가의 금융 서비스 및 기관이 G20 국가 이외의 국가를 포함한 ICT의 악의적 인 사용에 대한 회복력을 증진합니다. 국경 간 협력을 강화하기 위해 FSB는 효과적인 관행을 파악하는 것을 포함하여 현행 관할권에서 기존에 발표 된 규제 및 감독 관행뿐만 아니라 현존하는 국제 지침의 스톡 징 채기를 수행하기위한 첫 번째 단계로 FSB는이 작업의 진행 상황을 2017 년 7 월 정상 회의 정상 회담 2017 년 10 월까지 보고서 작성. 금융 참여를위한 글로벌 파트너십 GPFI의 사업을 지원합니다. GPFI는 특히 취약 계층의 재무 포함을 촉진하고 중소기업 중소기업은 지속 가능한 글로벌 가치 사슬에 참여합니다. 그리고 업데이트 된 G20 금융 포함 행동 계획에서의 디지털 금융 참여의 문제점 우리는 G20 및 비 G20 국가들이 디지털 금융 포괄을위한 G20 고수준 원칙을 이행하도록 권장합니다. 우리는 금융 리터러시와 소비자 보호를 강화하는 것이 중요하다는 점을 강조합니다. 금융 시장의 고도화 및 디지털 세계에서 금융 상품에 대한 접근성 확대 및 관련 OECD INFE 활동 환영 우리는 중소기업 금융에 관한 G20 실행 계획의 진전을 환영하며 중소기업 금융 환경 개선에 대한 중요한 진전을 약속한다. G20 국가가 아닌 나라들도 계속 장려 우리는 국제적으로 공정하고 현대적인 국제 세금 체계를 위해 우리의 작업을 계속할 것입니다. 우리는베이스 침식과 이익 이동 BEPS 패키지의시의 적절하고 일관되고 광범위한 구현에 계속 전념하며 BEPS에 대한 포괄적 인 프레임 워크의 회원 증가를 환영하며 모든 관련 및 관심있는 국가 및 관할 구역에 가입하도록 권장한다. 우리는 2017 년 7 월에 개최 된 정상 회담에서 4 가지 최소 기준을 포함하여 BEPS 시행의 진행 상황을보고하도록 OECD에 요청한다. 6 월 7 일 첫 번째 서명 라운드 BEPS 및 2017 년 9 월에 시작될 OECD 공통보고 표준 CRS에 따른 최초의 자동 계좌 정보 교환에 대한 조세 조약 이행 관련 다자 협약의 2017 년 당사국은 모든 관할 구역에 다자 협약 서명 및 비준을 촉구합니다 세금 문제에 관한 상호 행정 지원에 관한 정보와 금융 관련 모든 관할 구역의 촉구 CRS 이행에 지체없이 의지하고 아직 2018 년 9 월까지 CRS에 의한 교환을 시작하기 위해 국내법을 제정하는 것을 포함하여 필요한 모든 조치를 취하기 위해 아직 완료하지 않은 CRS 센터들 OECD는 2017 년 7 월에 개최 된 정상 회담에서 조세 투명성에 관한 합의 된 국제 표준의 이행 수준이 아직 충분하지 않은 관할권의 목록 작성 OECD는 상장 관할권에 대한 방어적인 조치를 고려할 것입니다. 특히 Addis Tax Initiative의 원칙에 따라 개발 도상국의 세금 수용 능력을 구축하고 2017 년 중반까지 진도 업데이트를 제공하는 Tax on Collaboration Platform의 지원을 지원합니다. 친 성장세 정책 및에 의해 수행 된 세금 및 포괄적 인 성장 및 세금 확실성에 관한 작업 OECD와 IMF는 당사에 제출 된 세금 신탁에 관한 보고서를 인정하고, 관할권이 국내법 체계 내에서 실행될 분쟁 방지 및 분쟁 해결과 관련하여 해당 보고서에서 제안 된 강화 된 세제 확실성을위한 자발적인 실용적 도구를 고려하도록 권장합니다. 국제 조세 조약 우리는 OECD와 IMF에게 2018 년에 세금 확신 성 강화 진전 상황을 평가하도록 요청한다. BEPS 프로젝트의 일환으로 우리는 OECD 태스크 포스의 디지털 경제 TFD We에 대한 과세에 대한 디지털화의 함의에 대해 논의했다 TFDE를 통해이 문제에 대한 추가 작업을 수행하고 IMF 및 WBG Spring Meeting 2018 년 중간 보고서를 요청할 것입니다. 부패, 탈세, 테러 자금 조달 및 자금 세탁 방지를위한 우리의 중요한 도구로서 합법적 인 사람의 투명성을 향상시킬 것입니다 국제 표준의 효과적인 이행 및 유익한 자신의 이용 가능성을 통한 법적 준비 FATF와 FATF (Financial Action Task Force)의 업무를 환영합니다. OECD의 진전 보고서를 기대합니다. 2017 년 7 월 정상 회의 때까지 실질적인 소유권과 관련된 보완적인 세금 분야에서 근무합니다. 우리는 특파원 은행의 쇠퇴를 평가하고 다루기 위해 FSB 조정 조치 계획에 따라 진행 보고서와 2017 작업 계획을 환영합니다. 금융 송금, 무역 및 개방 지원 FATF의 통신사 금융 서비스 지침 발행을 환영하며 이는 송금 서비스 제공을 지원할 것입니다. 적절한시기에 규제 기대 사항을 명확히하기위한 추가 작업을 기대합니다. 송금을 촉진하는 것과 관련하여 우리는 GPFI가 진행 한 진전을 지원합니다. 비용을 절감 할 수있는 행동과 정책 우리는 2017 년 말까지 국가 송금 계획의 업데이트를 기대합니다. 또한 FATF, FSB 및 GPFI의 공동 노력을 환영하며 민간 부문과의 대화에서 송금 관련 특정 문제를 명확히합니다 은행 서비스에 대한 접근을 포함하여 은행 서비스에 대한 접근을 포함하여 2017 년 7 월까지 우리에게 다시보고한다. 우리는 또한 IO를 포함한 모든 관련 이해 관계자가 송금 및 특파원 은행의 감독 환경 개선을위한 국내 역량을 구축하는 데있어 국가를 지속적으로 지원할 것을 요청한다. 우리는 테러 자금 조달의 모든 근원, 기술 및 채널을 다루기위한 우리의 공약을 재확인하며 전세계 FATF 표준의 신속하고 효과적인 이행을 촉구한다. 우리는 제도적 기반, 거버넌스 및 역량 강화를위한 지속적인 노력을 환영하며 지원한다. FATF에 요청하고 FATF에 7 월에 개최 된 정상 회담 (Leaders Summit)에서 FATF 회원들의 작업에 대한 최신 정보를 요청하십시오. 2017 우리는 모든 회원국에게 FATF가 그 권한을 효과적으로 수행하기 위해 필요한 자원과 지원을 확보 할 것을 요구한다. 우리는 중기 적으로 비효율적 인 화석 연료 보조금을 합리화하고 단계적으로 폐지하려는 우리의 공약을 재확인하며, 가난한 사람들을 지원할 필요가있다. 우리는 또한 그렇게하지 않은 모든 G20 국가들이 낭비 적 소비를 조장하는 비효율적 인 화석 연료 보조금에 대해 가능한 한 조속한 검토를 시작하도록 장려한다. 우리는 경제 및 경제 협력기구 그룹의 권고를 환영한다. 재무 통계 IAG의 세분화 된 데이터 공유 및 접근성 우리는 2017 년 10 월 워싱턴 DC 회의에서 Data Gaps Initiative의 전반적인 진행에 대한 FSB와 IMF의 공동 보고서를 기대합니다. 또한 IMF의 작업을 환영합니다. FSB와 국제 결제 은행 (BIS)과의 협의를 통해 공개적으로 이용 가능한 매크로 롭 IMF의 기존 기반 시설을 기반으로 한 정책 정책 데이터베이스를 구축해야한다. 독일 연방 재무부는 9 월 성명서에서이를 강조하고 있으며, 주목할만한 중요한 점은 우리가 모든 형태의 보호주의에 저항 할 것이라는 점이다. 전체 기사보기 3. 프리미어 외환 거래 뉴스 사이트입니다. 2008 년에 설립 된 Forex 거래 전문 뉴스 사이트로 FX 거래 전문가를위한 흥미로운 논평, 의견 및 분석을 제공합니다. 최신 외환 거래 뉴스 및 최신 거래 소식을 실시간으로 얻을 수 있습니다. 분석 차트 팁, 외환 분석 및 통화 쌍 거래 자습서 글로벌 외환 시장에서의 스윙 활용 방법과 실시간 외환 뉴스 분석 및 중앙 은행 소식, 경제 지표 및 세계 이벤트에 대한 반응을 확인하십시오 .2017 - 라이브 Analytics Inc v 0 8 2659. 높은 위험 경고 외환 거래는 적합하지 않을 수있는 높은 수준의 위험을 수반합니다 f 또는 모든 투자자 레버리지는 추가 위험과 손실 노출을 창출합니다 외환 거래를 결정하기 전에 투자 목표, 경험 수준 및 위험 허용 성을 신중하게 고려하십시오 초기 투자의 일부 또는 전부를 잃을 수도 있습니다. 외환 거래와 관련된 위험에 대해 교육하고 궁금한 점이있는 경우 독립적 인 재무 또는 세무사에게 자문을 구하십시오. ADVISORY WARNING FOREXLIVE는 선택한 블로그 및 기타 경제 및 시장 정보 출처에 대한 참조 및 링크를 제공합니다. 고객이나 잠재 고객에 대한 의견이나 추천을하지 않으며 블로그 또는 기타 정보 출처의 의견이나 추천을 보증하지 않습니다. 고객 및 잠재 고객은 고객 또는 잠재 고객 개인의 맥락에서 블로그 또는 기타 정보 출처에서 제공되는 의견 및 분석을 신중하게 고려하는 것이 좋습니다 분석 및 의사 결정 블로그 또는 기타 정보 출처 없음 과거 실적은 향후 성과에 대한 보장이 아니며 FOREXLIVE는 고객 및 잠재 고객에게 자문, 블로거, 자금 관리자 및 시스템 공급 업체가 제기 한 모든 주장 및 진술을주의 깊게 검토하여 자금을 투자하거나 이 웹 사이트에 포함 된 모든 뉴스, 의견, 연구, 데이터 또는 기타 정보는 일반 시장 논평으로 제공되며 투자 또는 거래 자문을 구성하지 않습니다 FOREXLIVE는 원금 손실이나 손실에 대한 책임을 명시 적으로 부인합니다. 그러한 정보의 사용 또는 의존으로 인해 직접적으로 또는 간접적으로 발생합니다. 이러한 모든 자문 서비스와 마찬가지로 과거 결과는 미래 결과를 보장하지 않습니다. 터치보기 닫기를 클릭하여 아무 곳이나 클릭하십시오. 스프레드 베팅, CFD 및 외환 거래는 레버리지 상품이며 이로 인해 발생할 수 있습니다 귀하의 예금을 초과하는 손실에 그들은 모두에게 적합하지 않을 수 있습니다 위험 요소를 완전히 이해하고 여기를 클릭하여 전체 위험 경고를 읽으십시오. 스프레드 베팅 및 CFD 트레이딩은 영국 스탬프 의무 면제 영국의 캐피탈 이득 세금은 스프레드 베팅도 면제됩니다. 그러나 세법은 개별 상황에 따라 변경 될 수 있습니다. 필요한 경우 독립적 인 조언을 구하십시오. 영국, 독일에서는 1 점 스프레드를 사용할 수 있습니다. 30, 프랑스 40 및 호주 200 일일 자금 조달 거래시 미래 일일 스프레드 베팅 및 선물을 제외한 CFD 도시 지수는 GAIN Capital UK Limited의 거래 명입니다 Park House, 런던 16 Finsbury Circus, EC2M 7EB GAIN Capital UK Ltd는 잉글랜드 및 웨일즈에 등록 된 회사이며 번호 1761813입니다. 금융 행위 감독 기관 (FCA Register)에 의해 허가 및 규제 FCA 등록 번호 113942 VAT 번호 524837435 City Index 및 City Trading은 GAIN Capital UK Ltd의 상표입니다. 이 웹 사이트의 정보는 특정 국가의 일반 대중이 그렇게 배포하거나 사용하는 국가의 거주자에게 배포하기위한 것이 아닙니다. 현지 법률 또는 규제 요구 사항을 위반합니다. 1987 년 이후로 살펴보십시오. 2017 GAIN Capital UK Ltd. 보도 자료에서 Forex를 거래하는 방법. 통화 거래의 가장 큰 장점 중 하나는 외환 시장이 오후 5 시부 터 오후 4 시까 지 열려 있다는 것입니다. 일요일 오후 4 시부 터 일요일까지 경제 데이터는 모든 시장에서 단기간의 움직임을위한 가장 중요한 촉매 중 하나 인 경향이 있지만 이는 특히 미국의 경제 뉴스뿐만 아니라 주변의 뉴스에 반응하는 통화 시장에서 특히 사실입니다 세계 대부분의 통화 중개인 및 17 개 이상의 파생 상품 거래에 사용할 수있는 최소 8 개의 주요 통화가있는 경우, 상인이 취할 수있는 위치를 알려주는 데이터가 발표 될 예정입니다. 일반적으로 7 개 이상 데이터는 8 개 주요 통화 또는 가장 밀접하게 뒤 따르는 국가에서 매일 공개됩니다. 따라서 뉴스 거래를 선택하는 사용자에게는 많은 기회가 있습니다. 여기에서 우리는 어떤 econ 외환 익스프레스 거래자와 가장 관련이있을 때, 그리고 시장에서 움직이는 데이터에 대해 거래자가 어떻게 행동 할 수 있는지에 대한 일반적인 보도 자료가 공개됩니다. 어떤 통화가 당신의 초점이되어야합니다. 다음은 8 가지 주요 통화입니다 .1 US 달러 USD 2 유로 EUR 3 영국 파운드 GBP 4 엔 JPY 5 스위스 프랑 CHF 6 캐나다 달러 CAD 7 호주 달러 AUD 8 뉴질랜드 달러 NZD. 위의 통화를 기준으로 한 더 많은 액상 파생 상품의 일부 샘플 일뿐입니다. EUR 2 USD JPY 3 AUD USD 4 GBP JPY 5 EUR CHF 6 CHF JPY이 목록에서 알 수 있듯이, 우리가 쉽게 거래 할 수있는 통화는 전 세계에 걸쳐 있습니다. 이것은 당신이 특별히주의를 기울이는 화폐와 경제 발표를 수락 할 수 있음을 의미합니다. 일반적으로 미국 달러는 모든 통화 거래의 90 분의 다른 측면에 있기 때문에 미국 경제 발표는 시장에 가장 큰 영향을 미치는 경향이 있습니다. 보고 뉴스는 소리가 나는 것보다 힘들 것입니다. 중요하지만 그렇게 속삭임 번호 및 개정판입니다. 또한 일부 릴리스는 다른 릴리스보다 중요합니다. 데이터를 공개하는 국가의 중요성과 릴리스되는 데이터의 다른 부분과 관련하여 릴리스의 중요성 측면에서 측정 할 수 있습니다. 같은 시간. 언제 보도 자료가 발행 되는가? 그림 1은 다음 국가 각각에 대해 가장 중요한 경제적 발표가 게시 된 대략적인 시간을 EST로 표시합니다. 이는 또한 계획하고있는 경우 시장에 특별한주의를 기울여야 할 때입니다 각국이 중요한 경제 뉴스를 발표하는 1 시간. 중요한 보도 자료 무엇을 주요 뉴스로 보도 할 것인가? 먼저 뉴스를 거래 할 때, 실제로 그 주간에 어떤 자료가 공개 될지 알아야합니다. 둘째, 중요한 데이터를 파악하는 것이 중요합니다 일반적으로 말하자면, 이들은 모든 국가에서 가장 중요한 경제적 발표이다 .1 이자율 결정 2 소매 판매 3 인플레이션 소비자 가격 또는 생산자 가격 4 Unempl oyment 5 산업 생산 6 기업 심리 조사 7 소비자 신뢰도 조사 8 무역 수지 9 제조업 부문 조사 현재 경제 상황에 따라 이들 배출량의 상대적인 중요성이 바뀔 수 있습니다. 예를 들어 실업이 무역 또는 금리 결정 따라서 시장이 현재 주목하고있는 것의 꼭대기에 두는 것이 중요합니다. 이러한 지표에 대한 더 깊은 통찰력을 얻으려면 알기 쉬운 경제 지표를보십시오. 마침내 효과가 지속되는 방법 마틴 DD 에반스 (Martin DD Evans)와 Richard K Lyons는 International Money and Finance 저널 2004에 발표했는데 출시 이후 며칠이 지났지 만 시장은 여전히 ​​보도 자료를 흡수하거나 반응 할 수 있습니다. 조사 결과는 일반적으로 1 차 또는 2 차 그러나 영향은 4 일째까지 지속되는 것처럼 보입니다. 반면 주문 흐름에 미치는 영향은 3 일째에 여전히 매우 분명하게 나타나며 어떻게하면 실제로 무역 뉴스를 할 수 있습니까? 뉴스를 교환하는 가장 일반적인 방법은 큰 숫자 앞에 통합 기간을 찾고 번호 뒤의 브레이크 아웃을 교환하는 것입니다. 단기적인 일중 기초 및 매일 기초 그림 2의 도표를 예로 들어 보겠습니다. 9 월의 약세 이후 시장은 공개 될 10 월 숫자보다 먼저 숨을 멈추고있었습니다 11 월에 출시되기 17 시간 전에 EUR USD는 30 pip 거래 범위 내로 제한되었습니다. 뉴스 거래자의 경우 이것은 특히 브레이크 아웃 거래를 수행 할 수있는 좋은 기회 였을 것입니다. 시간이 매우 높았습니다. 그림 2이 차트는 11 월 초에 발표 된 10 월 비농업 고용인 수로 이어지는 시장의 우유부단 함을 보여줍니다. 예상보다 나쁜 소식이 발표되면 변동성이 증가했음을 유의하십시오. 앞서 언급 한 거래 뉴스는 당신이 생각하는 것보다 어렵습니다 왜 주된 이유는 변동성입니다 당신은 올바른 움직임을 만들 수 있지만 끝나기를 끝내거나 시장이 움직임을 유지할 추진력을 갖지 못할 수도 있습니다. 그림 3의 예에서이 차트는 그림 2와 같은 릴리스 이후의 활동을 보여 주지만, 다른 시간대의 거래 뉴스 릴리스의 어려움을 보여줍니다. 2005 년 11 월 4 일에 시장은 미국 경제에 추가 되겠지만 대신 56,000 개의 일자리가 추가되었습니다. 이 예리한 실망으로 출시 후 첫 25 분 동안 유로화 대비 약 60 pip의 매도세가 발생했습니다. 그러나 달러의 상승 모멘텀은 상승이 빨리 반전되고 1 시간 후에 EUR USD가 이전의 낮은 가격을 깨고 실제로 달러 대비 약 5 년 만에 최저치를 기록했다. 기회는 브레이크 아웃 거래자에게 많았지 만 달러의 강세는 그렇게 나쁜 고용인 수는 통화 랠리에서 지속 가능한 하락을하지 못했습니다. 명심해야 할 점 중 하나는 좋은 숫자 뒤에 강한 이동 또한 강한 확장을보아야한다는 것입니다. 그림 3 일간 차트를 보면, 예상보다 나쁜 비농업 고용인 수가 짧은 기간 동안 EUR USD 금리를 상향 조정 했음에도 불구하고 미국 달러의 강력한 모멘텀은 통제권을 행사하고 달러를 더 많이 올릴 수있었습니다. EUR USD 금리가 떨어지면 미국 달러가 상승 할 것이며 그 반대도 마찬가지입니다. 거래 뉴스시 변동성에 의한 타격을 피할 수 있습니까? 반전의 위험에 직면하지 않고도 변동성을 포착하는 것에 대한 해답은 FX 스팟 옵션 다양한 FX 브로커는 다양한 이국적인 옵션을 제공합니다 이국적인 옵션은 일반적으로 장벽 레벨을 가지며 장벽 레벨이 위반되었는지 여부에 따라 수익성이 높거나 수익성이 떨어집니다. 지불금은 미리 결정되며 해당 옵션의 프리미엄 또는 가격 다음은 지불금을 기반으로합니다. 다음은 뉴스 릴리스를 거래하는 데 사용하는 이국적인 옵션 중 가장 인기있는 유형입니다. 이중 원터치 옵션에는 두 가지 장벽 레벨이 있습니다. 만료되기 전에 레벨 중 하나가 위반되어야 옵션을 사용할 수 있습니다. 수익을 창출하고 구매자가 지불금을받는 경우 만료 이전에 장벽 수준을 위반하지 않은 경우 옵션이 쓸모 없게됩니다. 이중 원터치 옵션은 순수한 비 방향 브레이크 아웃이기 때문에 보도 자료를 교환하기위한 완벽한 옵션입니다. long as the barrier level is breached - even if the price reverses course later - the payout is made. A one-touch option only has one barrier level, which generally makes it slightly less expensive than a double one-touch option The same criterion holds - the payout is only made if the barrier is breached prior to expiration This is a good option to buy if you actually have a view on whether the number will be stronger or weaker than the market s consensus forecast. A do uble no-touch option is the exact opposite of a double one-touch option There are two barrier levels, but in this case, neither barrier level can be breached before expiration - otherwise the option payout is not made This option is great for news traders who think that the economic release will not cause a pronounced breakout in the currency pair and that it will continue to range trade. FX SPOT options are a viable alternative for those who do not care to get whipsawed in the markets by undue volatility before they actually see the spot price move in their desired direction. The Bottom Line As we ve seen, the currency market is particularly prone to short-term movements brought on by the release of economic news from both the U S and the rest of the world If you want to trade news successfully in the FX market, key considerations to keep in mind are knowing which releases are expected when, which ones are most important given current economic conditions and, of course, how to trade bas ed on this market-moving data A variety of exotic options are available for traders who want to capture a breakout in volatility without having to face the risk of a reversal do your research and stay on top of economic news and you could reap the rewards. The full G20 communique released on March 18, 2017 from Baden-Baden, Germany. G20 Finance Ministers and Central Bank Governors March 18, 2017, Baden Baden. We met at a time when the global economic recovery is progressing But the pace of growth is still weaker than desirable and downside risks for the global economy remain We reaffirm our commitment to international economic and financial cooperation We reiterate our determination to use all policy tools - monetary, fiscal and structural - individually and collectively to achieve our goal of strong, sustainable, balanced and inclusive growth, while enhancing economic and financial resilience Monetary policy will continue to support economic activity and ensure price stability, consisten t with central banks mandate, but monetary policy alone cannot lead to balanced growth Fiscal policy should be used flexibly and be growth-friendly, prioritise high - quality investment, and support reforms that would provide opportunities and promote inclusiveness, while ensuring debt as a share of GDP is on a sustainable path We emphasise that our structural reform and fiscal strategies are important components to supporting our common growth objectives and will continue to explore policy options tailored to country circumstances in line with the Enhanced Structural Reform Agenda We reiterate that excess volatility and disorderly movements in exchange rates can have adverse implications for economic and financial stability We will consult closely on exchange markets We reaffirm our previous exchange rate commitments, including that we will refrain from competitive devaluations and we will not target our exchange rates for competitive purposes We will carefully calibrate and clearly co mmunicate our macroeconomic and structural policy actions to reduce policy uncertainty, minimise negative spillovers and promote transparency We are working to strengthen the contribution of trade to our economies We will strive to reduce excessive global imbalances, promote greater inclusiveness and fairness and reduce inequality in our pursuit of economic growth We agree on a set of principles to foster economic resilience which provides an indicative menu to be considered in the update of G20 countries growth strategies under the Hamburg Action Plan We take note of the work on inclusive growth within the Framework Working Group. We will deepen as well as broaden international economic and financial cooperation with African countries to foster sustainable and inclusive growth in line with the African Union s AU Agenda 2063 We launched the initiative Compact with Africa aimed at fostering private investment including in infrastructure The initiative is demand-driven and respects countr y-specific circumstances and priorities The initiative provides modules of good practices and instruments that could be applied in tailor-made investment compacts being implemented through the commitment of multiple stakeholders, such as individual African countries, International Financial Institutions IFIs and bilateral partners We welcome the report by the African Development Bank AfDB , International Monetary Fund IMF and World Bank Group WBG and other contributors for the Compact We support the intention of Cte d Ivoire, Morocco, Rwanda, Senegal, Tunisia, the AfDB, IMF and WBG, and interested bilateral partners to work on investment compacts and develop strong investment climates We encourage the private sector to take advantage of the investment opportunities provided and invite other African countries, IOs and interested bilateral partners to join the investment compacts We will support continuity of this work and its coherence with other initiatives. We remain committed to furth er strengthening the international financial architecture and the global financial safety net with a strong, quota-based and adequately resourced IMF at its centre We support the efforts by the IMF to further enhance the effectiveness of its lending toolkit in line with its mandate, including possible new instruments We are working towards the completion of the 15th General Review of Quotas, including a new quota formula by the Spring Meetings of 2019 and no later than the Annual Meetings of 2019 We continue with our efforts to achieve a more effective cooperation between the IMF and regional financing arrangements, respecting their mandates With a view to ensuring debt sustainability, we welcome Operational Guidelines for Sustainable Financing reflecting responsibilities of borrowers and lenders The Compass for GDP - linked Bonds provides an overview of important aspects of this instrument Given scarce public resources and the key role of the private sector for sustainable economic dev elopment, we welcome the work by Multilateral Development Banks MDBs on mobilising private capital We call on MDBs to finalise Joint Principles by our next meeting and develop Ambitions on Crowding-in Private Finance by the Leaders Summit in July 2017 We look forward to the joint MDBs reports on the implementation of the MDBs Balance Sheet Optimisation Action Plan, the MDBs Joint Declaration of Aspirations on Actions to support Infrastructure Investment and an update on the Global Infrastructure Connectivity Alliance by the time of the Leaders Summit in July 2017 We invite the MDBs to take further measures in support of these initiatives We welcome the Principles for Effective Coordination between the IMF and MDBs in case of Countries requesting Financing while facing Macroeconomic Vulnerabilities We welcome the International Development Association IDA18 replenishment that, among other goals, will double support to fragile states and emphasise private sector development. We recognise t he importance and benefits of open capital markets and of improving the system underpinning international capital flows while continuing to enhance the monitoring of capital flows and management of risks stemming from excessive capital flow volatility To support this goal, we look forward to the IMF s and other IFIs further work in this area, including on macroprudential policies A number of non-OECD G20 members have declared their intention to join the OECD Code of Liberalisation of Capital Movements starting already the process of adherence this year We welcome the current review of the Code, including work on appropriate flexibility, while maintaining the Code s current strength and broad scope Those G20 countries that have not yet adhered to the Code are encouraged to participate voluntarily in the current review and to consider adhering to the Code, taking into consideration country-specific circumstances. An open and resilient financial system is crucial to supporting sustainable growth and development To this end, we reiterate our commitment to support the timely, full and consistent implementation and finalisation of the agreed G20 financial sector reform agenda We endorse the Financial Stability Board FSB policy recommendations to address structural vulnerabilities from asset management activities, ask the International Organization of Securities Commissions IOSCO to develop concrete measures for their timely operationalisation and ask the FSB to report on the progress of this work by the Leaders Summit in July 2017 We will continue to closely monitor, and if necessary, address emerging risks, in particular those that are systemic, and vulnerabilities in the financial system, including those associated with shadow banking or other market-based finance activities We ask the FSB to present by the Leaders Summit in July 2017 its assessment of the adequacy of the monitoring and policy tools available to address such risks from shadow banking and whether there is need for any further policy attention We also look forward to the FSB s comprehensive review of the implementation and effects of the reforms to over-the - counter OTC derivatives markets and call on G20 members to complete the full, timely and consistent implementation of the OTC derivatives reforms where they have not already done so We welcome the progress by the Committee on Payments and Market Infrastructures CPMI , IOSCO and FSB towards developing guidance to enhance the resilience, recovery and resolvability of Central Counterparties CCPs and look forward to their publication by the time of the Leaders Summit in July 2017 as well as plans for any follow-on work as needed We confirm our support for the Basel Committee on Banking Supervision s BCBS work to finalise the Basel III framework without further significantly increasing overall capital requirements across the banking sector, while promoting a level playing field We reiterate the importance of progress under the work plan to address misconduct risks in the financial sector and look forward to the report from the FSB by the time of the Leaders Summit in July 2017 We will continue to enhance our monitoring of implementation and effects of reforms to ensure their consistency with our overall objectives, including by addressing any material unintended consequences We look forward to the FSB s third annual report We also welcome the FSB work to develop a structured framework for the post-implementation evaluation of the effects of the G20 financial regulatory reforms and we look forward to the framework, after an early public consultation of its main elements, being presented by the time of the Leaders Summit in July 2017 and published We welcome the OECD Methodology for Assessing the Implementation of the G20 OECD Principles of Corporate Governance. To ensure that we will reap the benefits and opportunities that digital innovation offers, while potential risks are appropriately managed, we encourage all coun tries to closely monitor developments in digital finance, including consideration of cross-border issues, both in their own jurisdictions and in cooperation with the FSB and other international organisations and standard setting bodies We welcome the FSB work on the identification, from a financial stability perspective, of key regulatory issues associated with technologically enabled financial innovation FinTech. The malicious use of Information and Communication Technologies ICT could disrupt financial services crucial to both national and international financial systems, undermine security and confidence and endanger financial stability We will promote the resilience of financial services and institutions in G20 jurisdictions against the malicious use of ICT, including from countries outside the G20 With the aim of enhancing our cross-border cooperation, we ask the FSB, as a first step, to perform a stock-taking of existing relevant released regulations and supervisory practices in o ur jurisdictions, as well as of existing international guidance, including to identify effective practices The FSB should inform about the progress of this work by the Leaders Summit in July 2017 and deliver a stock-take report by October 2017.We support the work of the Global Partnership for Financial Inclusion GPFI to advance financial inclusion, especially of vulnerable groups, and Small and Medium-sized Enterprises SMEs participation in sustainable global value chains We encourage an adequate coverage of opportunities and challenges of digital financial inclusion in the updated G20 Financial Inclusion Action Plan We encourage G20 and non-G20 countries to take steps to implement the G20 High - Level Principles for Digital Financial Inclusion We emphasise the importance of enhancing financial literacy and consumer protection given the sophistication of financial markets and increased access to financial products in a digital world and welcome related OECD INFE work We welcome the prog ress made on the implementation of the G20 Action Plan on SME Financing and commit to further significant progress in improving the environment for SME Financing while continuing to encourage non-G20 countries to join this effort. We will continue our work for a globally fair and modern international tax system We remain committed to a timely, consistent and widespread implementation of the Base Erosion and Profit Shifting BEPS package, welcome the growing membership of the Inclusive Framework on BEPS and encourage all relevant and interested countries and jurisdictions to join We ask the OECD to report back on the progress of BEPS implementation, including on all the four minimum standards, by the Leaders Summit in July 2017 We look forward to the first signing round on 7 June 2017 of the Multilateral Convention to Implement Tax Treaty Related Measures to Prevent BEPS and to the first automatic exchange of financial account information under the OECD Common Reporting Standard CRS , whi ch will commence in September 2017 We call on all jurisdictions to sign and ratify the multilateral Convention on Mutual Administrative Assistance in Tax Matters and urge all relevant jurisdictions including financial centres which have not yet done so to commit without delay to implementing the CRS and to take all necessary actions, including putting in place domestic legislation, in order to start exchanges under the CRS at the latest by September 2018 Furthermore, we look forward to the OECD s preparation of a list by the Leaders Summit in July 2017 of those jurisdictions that have not yet sufficiently progressed towards a satisfactory level of implementation of the agreed international standards on tax transparency Defensive measures will be considered against listed jurisdictions We continue to support targeted assistance to developing countries in building their tax capacity, following in particular the principles of the Addis Tax Initiative, and support the work of the Platform for Collaboration on Tax, which will deliver a progress update by mid-2017.We welcome the international cooperation on pro-growth tax policies and the work on tax and inclusive growth and tax certainty conducted by the OECD and the IMF We acknowledge the report on Tax Certainty submitted to us and encourage jurisdictions to consider voluntarily the practical tools for enhanced tax certainty as proposed in that report, including with respect to dispute prevention and dispute resolution to be implemented within domestic legal frameworks and international tax treaties We ask the OECD and the IMF to assess progress in enhancing tax certainty in 2018 As part of the BEPS project, we have undertaken a discussion on the implications of digitalisation for taxation in the OECD Task Force on the Digital Economy TFDE We will further work on this issue through the TFDE and ask for an interim report by the IMF and WBG Spring Meetings 2018.As an important tool in our fight against corruption, tax eva sion, terrorist financing and money laundering, we will advance transparency of legal persons and legal arrangements via the effective implementation of international standards and the availability of beneficial ownership information in the domestic and cross-border context In this regard, we welcome the work by the Financial Action Task Force FATF and the Global Forum on Transparency and Exchange of Information for Tax Purposes We look forward to a progress report from the OECD on its work in complementary tax areas relating to beneficial ownership by the time of the Leaders Summit in July 2017.We welcome the progress report and the 2017 work plan under the FSB-coordinated action plan to assess and address the decline in correspondent banking, so as to support remittances, financial inclusion, trade and openness We welcome the publication of Guidance on Correspondent Banking Services by the FATF which will also support the provision of remittance services We look forward to further wo rk towards clarifying regulatory expectations, as appropriate To further improve the environment for remittances, we support progress made by the GPFI with regard to facilitating remittances, including by promoting actions and policies that could lower their costs We look forward to an update of National Remittances Plans by the end of 2017 Furthermore, we welcome joint efforts of FATF, FSB and GPFI to clarify in a dialogue with the private sector any specific issues relating to remittance providers, including their access to banking services, and report back to us on it by July 2017 We also ask all relevant stakeholders, including IOs, to continue to support countries in building domestic capacity to improve the supervisory environment for remittances and correspondent banking, notably through technical assistance. We reaffirm our commitment to tackle all sources, techniques and channels of terrorist financing and our call for swift and effective implementation of the FATF standards wo rldwide We welcome and support the ongoing work to strengthen the institutional basis, governance and capacity of the FATF and ask the FATF for an update on the work by the FATF members by the Leaders Summit in July 2017 We call on all member states to ensure that the FATF has the necessary resources and support to effectively fulfil its mandate. We reaffirm our commitment to rationalise and phase out, over the medium term, inefficient fossil fuel subsidies that encourage wasteful consumption, recognising the need to support the poor Furthermore, we encourage all G20 countries which have not yet done so, to initiate as soon as feasible a peer review of inefficient fossil fuel subsidies that encourage wasteful consumption. We welcome the recommendations of the Inter Agency Group on Economic and Financial Statistics IAG for sharing and accessibility of granular data We look forward to the joint report of the FSB and IMF on the overall progress of the Data Gaps Initiative by our meeting in Washington, D C in October 2017 We also welcome the work of the IMF in consultation with the FSB and the Bank for International Settlements BIS to promote information sharing by compiling a publicly available macroprudential policy database, building on the IMF s existing infrastructure. Source Germany s Federal Ministry of Financepare it to the September statement and the big thing that stands out is the missing line we will resist all forms of protectionism. View Full Article with Comments 3.Premier forex trading news site. Founded in 2008, is the premier forex trading news site offering interesting commentary, opinion and analysis for true FX trading professionals Get the latest breaking foreign exchange trade news and current updates from active traders daily blog posts feature leading edge technical analysis charting tips, forex analysis, and currency pair trading tutorials Find out how to take advantage of swings in global foreign exchange markets and see our real-time forex news an alysis and reactions to central bank news, economic indicators and world events.2017 - Live Analytics Inc v 0 8 2659.HIGH RISK WARNING Foreign exchange trading carries a high level of risk that may not be suitable for all investors Leverage creates additional risk and loss exposure Before you decide to trade foreign exchange, carefully consider your investment objectives, experience level, and risk tolerance You could lose some or all of your initial investment do not invest money that you cannot afford to lose Educate yourself on the risks associated with foreign exchange trading, and seek advice from an independent financial or tax advisor if you have any questions. ADVISORY WARNING FOREXLIVE provides references and links to selected blogs and other sources of economic and market information as an educational service to its clients and prospects and does not endorse the opinions or recommendations of the blogs or other sources of information Clients and prospects are advised to carefu lly consider the opinions and analysis offered in the blogs or other information sources in the context of the client or prospect s individual analysis and decision making None of the blogs or other sources of information is to be considered as constituting a track record Past performance is no guarantee of future results and FOREXLIVE specifically advises clients and prospects to carefully review all claims and representations made by advisors, bloggers, money managers and system vendors before investing any funds or opening an account with any Forex dealer Any news, opinions, research, data, or other information contained within this website is provided as general market commentary and does not constitute investment or trading advice FOREXLIVE expressly disclaims any liability for any lost principal or profits without limitation which may arise directly or indirectly from the use of or reliance on such information As with all such advisory services, past results are never a guarantee of future results. Viewing Touch Click anywhere to close.

No comments:

Post a Comment